HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Kinda late on the Merry Christmas haha but Happy New years !

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
HiddenRose
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior  Grade
avatar

Gender : Female Number of posts : 166
Age : 24
Registration date : 2006-08-17

PostSubject: Kinda late on the Merry Christmas haha but Happy New years !   Mon 31 Dec - 12:14

I hope everyone had a good christmas cuz i did haha ^^
Except for the part my dog sat on me during christmas omg he is so heavy >.<
I wonder how everyone's christmas went?
hehe ^^

And New Years is gonna be fun ^^
Me like cooking and helping out my mom ^^
And my dog is evil >.>
He keep hitting my face with his butt gahh >.<
I have a new nickname for him my dogs nickname is naked butt lol
cuz his butt is naked and he likes shaking his butt lol

WELL back to were i was at lol
I wish everyone a great holiday ^^
I can't wait to hear how ur holidays were ^^

_________________
Back to top Go down
View user profile
vorahk
Lieutenant
Lieutenant
avatar

Gender : Male Number of posts : 219
Age : 27
Location : land of the gods
What Fan Of : death note bleach naruto code geass hk/jap pop/rock, rock
Job or Hobbies : anime, gfx, footy, sport, movies, music, fanfiction
Registration date : 2007-02-02

PostSubject: Re: Kinda late on the Merry Christmas haha but Happy New years !   Tue 8 Jan - 22:09

^^ merry xmas n all the best in 08!

sorry, ive been gone for a tad bit. after my exams and graduation, ive been busy catching up with friends, driving, anime marathons XD, movie marathons Razz and spending more time with my family ^^

THATS RIGHT< NO MORE HIGH SCHOOL! uni, here i come!

currently writing resume to find a job Razz its gonna be boring later coz my friends are going overseas... others have jobs sigh

i started my holi in like November and have month and a half til uni starts XD.

its rather weird when we saw kids in uniform, we always thought school has ended XD

oh right, xmas... lets just say, lot of food and relatives + friends !! lvoe these family gatherings ^^.

take care everyone!
Back to top Go down
View user profile http://www.fanfiction.net/~simplyv
 
Kinda late on the Merry Christmas haha but Happy New years !
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Merry Christmas, George! Our greetings to Mr Clooney!
» Merry Christmas
» Christmas Tournament!
» A Merry Christmas and a Happy New Year to all
» Merry Christmas & a Happy New Year

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Chat Lounge :: Chat Lounge-
Jump to: